marți, 26 februarie 2013

Lăsaţi lumii tot ce aveţi mai bun


Lăsaţi lumii tot ce aveţi  mai bun

arhivă personală

  Tânăr, energic, cu trăsături marcante, este legat de viaţa muzicii pe care-o iubeşte, simţindu-se deseori parte din sufletul ei. Este un bărbat care-şi dovedeşte dragostea de muzică prin fapte şi nu prin cuvinte. Orientat de mic către success, Dj E-fin, are un puternic simţ al realităţii, de aceea doreşte să deţină controlul asupra vieţii sale, începând cu latura sa profesională. Fiind mereu în căutare de noi cunoştinţe în domeniul compoziţiei muzicale şi îndreptat spre ţelurile cele mai înalte, cu siguranţă, va atinge succesul.


 De când a început pasiunea ta pentru mixat?
 Acum 3 ani, în 2008-2009, când eram în SUA, am făcut cunoştinţă cu un prieten, Andrian Murug, (Deejay Maxx) care  mixa, el a fost primul meu pilon de bază în începutul carierei mele ca Dj. În timp îl cunoscusem şi pe Adrian Eftimie, un Dj din România, care m-a îndrumat pe calea vieţii mixajului. Luam lecţii de pe Youtube, muza mea, şi nu m-am lăsat pe tânjeală niciodată. Dorinţa mea era foarte mare, de aceea am reuşit în scurt timp să învăţ ceva  tehnic. Teoretic n-am făcut nici o şcoală, singura mea şcoală a fost practica.

                                                                        Care este legenda lui Dj E-fin?
arhivă personală
  Timp de doi ani, cât am stat în SUA, toţi amicii mei americani mă numeau Efin, de la numele meu Efim. Dj E-fin, vine şi de la iniţiala prenumelui meu plus adjectivul fin care mă caracterizează. Însă cel mai probabil mi-a plăcut în primul rînd muzicalitatea lui.

  Care este cel mai  plăcut eveniment petrecut de tine în calitate de Dj?
 Mereu când sunt în faţa aparatelor de mixat mă simt fericit. Eu lucrez pentru public, iar când publicul explodează şi trăieşte emoţiile după ritmul muzicii mele, atunci mă simt cel mai bine, fiindcă toate clipele acelea împreună adunate fac evenimentele plăcute din viaţa mea. Dar nu pot să uit şi momentul când actuala mea iubită s-a apropiat de mine să-mi ia numărul de telefon.Cred că sunt mulţumit că mixez. J

arhivă personală
  Ce perspective are un Dj bun la noi în Republica Moldova?
 În general la noi în R.Moldova în domeniul acesta sunt slabe perspective. E greu să te lansezi când oamenii n-au niciun interes. În cluburile noastre, tehnic vorbind, aproape nici n-ai despre ce spune. În prezent un Dj ca să se evidenţieze neapărat trebuie să plece peste hotare. Altă cale nu prea există, unica situaţie de salvare este să te promovezi pe internet, aşa cum fac şi eu acum la moment.

  Care sunt planurile tale în viitorul apropiat?
 N-aş putea trăi făra muzică, de aceea în viitorul apropiat şi în planurile mele va fi ea, muzica.Mi-aş dori foarte mult colaborări cu diferiţi Dj din diferite ţări. Visul meu rebel, însă, este lansarea mea ca producător şi sper să-mi reuşească, pentru că voi depune multă muncă, voi dobândi putere de concetrare şi inspiraţie



  Ce sfaturi ai da celor care sunt pasionaţi să mixeze?
 La final aş vrea să adaug că rolul unui Dj în secolul XXI este să dea unei petreceri ceea ce niciun computer nu poate să-i dea, SUFLET. Mereu să creadă, să spere, să creeze şi să lase lumii tot ce are el mai bun.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu